Τί είναι το Inbound Marketing?

Με την έννοια “inbound” αναφερόμαστε στο σύνολο των ενεργειών και στρατηγικών του marketing που δίνουν έμφαση στο να “τραβήξουν” τα κοινά κοντά στο brand name μας και όχι με παρεμβατικό τρόπο να απαιτήσουμε την προσοχή τους.

Γιατί Inbound?

  1. Αποδεδειγμένος τρόπος παραγωγής υποψήφιων πελατών (leads)
  2. Πλούσια εργαλειοθήκη για την γαλούχηση των υποψήφιων πελατών (lead nurturing)
  3. Ολοκληρωμένη διαδικασία (360) μετατροπής πελατών (lead conversion)
  4. Πολύ φθηνότερος τρόπος από τα παραδοσιακά Mass Media
  5. Στοχευμένα Κοινά (Targeted Audiences - BTL)
  6. Προσεγγίζουν το brand πελάτες που ενδιαφέρονται για την υπηρεσία / κλάδο
  7. Οι υποψήφιοι πελάτες αποζητούν να χαρακτηρίσουν την επιλογή του brand μας ως “ορθολογική”
ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

An Inbound Ecosystem

  1. Attract: Προσέλκυση επισκεπτών

    Προσελκύστε τους “άγνωστους”, αλλά κατάλληλους επισκέπτες κοντά στο brand σας.

  2. Convert: Μετατροπή των επισκεπτών σε leads

    Μέσα από την καμπάνια σας “οδηγήστε” τους στο σημείο που θέλετε, “πείστε” τους να δώσουν τα στοιχεία τους και μετατρέψτε τους σε υποψήφιους πελάτες.

  3. Close: Μετατροπή των leads σε πελάτες

    Γαλουχήστε τους υποψήφιους πελάτες σας μέσα από τις προσωποποιημένες ενέργειες της καμπάνιας σας και μετατρέψτε τους σε πελάτες.

  4. Delight: Μετατροπή των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες

    Μην τους ξεχάσετε! Κρατήστε επαφή και χτίστε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και το πιθανότερο είναι να επιστρέψουν σε εσάς για τις επόμενες αγορές τους ή/και να σας προτείνουν στον κύκλο τους.

Πείτε μας σχετικά με το project σας!

Συμπληρώστε τα πεδία της φόρμας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας
προτείνουμε λύσεις για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Με την ευκαιρία της παρούσας διερεύνησης συνεργασίας, θα θέλαμε να διατηρήσουμε τα στοιχεία σας για να σας αποστέλλουμε κάποιες φορές το χρόνο, ενημερωτικά newsletters με τα τελευταία νέα μας ή χρήσιμες πληροφορίες για θέματα Digital Marketing.